Doprava - test

Na doručování našich produktů spolupracujeme s renomovanými partnery, především s firmami DPD, PPL, GLS, Česká pošta a Zásilkovna. Díky nim vám můžeme nabídnout rychlé a bezproblémové doručení zboží jak v České republice, tak na Slovensku. Naše síť výdejních míst pokrývá celou Českou a Slovenskou republiku.

Pro naše zákazníky, kteří sídlí v jiných členských státech Evropské unie, máme také možnost zaslat zboží do dalších zemí EU. Tímto způsobem můžeme rozšířit náš dosah a uspokojit i potřeby našich zahraničních klientů.

Snažíme se poskytovat co nejširší spektrum dopravních možností, abychom vyhověli vašim individuálním potřebám. Plánujeme nadále rozšiřovat naše služby a zajistit, aby doručení vašich objednávek bylo co nejefektivnější. Pokud budete potřebovat další informace nebo máte nějaké dotazy ohledně našich dopravních možností, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás a rádi vám poskytneme veškeré potřebné informace.

* Ceny dopravy platí pro 1 balík do hmotnosti 30 kg nebo do maximálního rozměru 120x60x60 cm. Přesáhne-li objednávka tyto podmínky, náš systém automaticky překalkuluje dopravu Vaší objednávky podle rozměrů a váhy daných produktů a cenu Vám zobrazí v košíku.
** Platí do 5 kg nebo do maximální délky jedné strany 70 cm a zároveň součtu všech tří stran do 120 cm. 

 * Ceny dopravy platí pro 1 balík do hmotnosti 30 kg nebo do maximálního rozměru 120x60x60 cm. Přesáhne-li objednávka tyto podmínky, náš systém automaticky překalkuluje dopravu Vaší objednávky podle rozměrů a váhy daných produktů a cenu Vám zobrazí v košíku
** Platí do 5 kg nebo do maximální délky jedné strany 70 cm a zároveň součtu všech tří stran do 100 cm. 

Vaše objednávka bude doručena obvykle druhý den od vyexpedování. O všem Vás budeme informovat.

Zásilkovna je síť výdejních míst. Jejich seznam naleznete zde.Jakmile je zásilka připravena na vámi vybrané pobočce Zásilkovny, přijde vám potvrzovací zpráva SMS. V rámci ní obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Platit můžete v hotovosti až ve chvíli převzetí zboží na výdejním místě.
Zásilkovnou lze zasílat balíky o maximální hmotnosti 5-10 kg v závislosti na tom, jakou cílovou Zásilkovnu zvolíte. Zásilkovnou nelze zasílat křehké zboží jako např. zářivky. Doprava zásilky nad 5 kg přes Zásilkovnu vyjde na 170 Kč nad 10Kg dokonce nad 260 Kč - v tomto případě doporučujeme využít dopravu přes GLS nebo PPL (na překročení 10kg limitu budete upozorněni během objednávkového procesu, případně telefonicky).

Další sítí výdejních míst, s kterou spolupracujeme, je tzv. PPL Parcelshop a DPD pickup. Tato výdejní místa se nachází po celé České republice. Narozdíl od Zásilkovny však Parcelshopy nenaleznete na Slovensku. Podmínkou k vyzvednutí balíku zaplaceného převodem je předložení dokladu (občanský průkaz, řidičský průkaz,…). U balíků na dobírku máme zkušenost, že výdejní místa PPL Parcelshopu vyžadují pouze zaplacení dobírkové částky.
Maximální hmotnost jedné zásilky na PPL Parcelshop je 30 kg u DPD pickup 15kg. Dopravu těžších objednávek překalkulujeme a pošleme do emailu k odsouhlasení.

Zboží můžete vyzvednout v naší prodejně ve Vysočanech (Praha 9) v pracovní dny mezi 9:00 a 18:00. Více informací o skladu a prodejně. V některých případech nabízíme také rozvoz zboží.

Pokud obvodová délka zásilky přesahuje 300 cm nebo pokud hmotnost zásilky přesahuje 30 kg, řešíme dopravu individuálně s každým zákazníkem. Na takové zásilky se nevztahuje doprava zdarma vždy, cenu dopravy řešíme opět individuálně. V některých případech jsme schopni zásilku rozdělit do několika menších a doručit je běžným dopravcem (PPL, GLS, DPD) (všechny najednou). V jiných případech používáme speciálního přepravce nadrozměrných zásilek, se kterým rádi vyřešíme dopravu objemných a těžkých zásilek (např. palety substrátů) až před Vaše dveře. V případě větších objednávek si neváhejte říct o individuální cenovou kalkulaci.

Zasíláme do většiny zemí v EU mimo ostrovy, prosím vytvořte své objednávky na www.higarden.eu.

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@higarden.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží.