Vrácení zboží a reklamace
Vrácení a reklamace – přehledně a bez stresu
Chceme, aby pro vás bylo nakupování u Higardenu bezpečné a příjemné. Pokud vám zboží nesedne, máte možnost jej vrátit do 30 dnů. Pokud se vyskytne problém, reklamaci řešíme rychle a férově – většinu stíháme dříve než v zákonné lhůtě.
Rychlý postup vrácení
- Zabalte zboží nepoškozené, včetně původního obalu a příslušenství.
- Přiložte vyplněný Formulář o vrácení zboží.
- Zboží vložte do další krabice, vystelte a přiložte formulář.
- Zašlete na adresu:
Higarden s.r.o. – Naarden Reklamační Centrum,
Na Hůrce 1077/4a, 161 00 Praha
Na dobírku prosím neposílejte – balík nepřevezmeme. - Napište nám na info@higarden.cz, že zboží posíláte.
Rychlý postup reklamace
- Napište nám na info@higarden.cz, že budete reklamovat.
- Přiložte Reklamační list a kopii faktury.
- Zabalte pečlivě, aby zboží nepřišlo k úhoně.
- Zašlete na stejnou adresu jako při vrácení.
Na dobírku prosím neposílejte – balík nepřevezmeme.
Tip: Pokud zásilka dorazí poškozená, informujte nás do 24 hodin na info@higarden.cz a přiložte fotografie.
Detailní podmínky – kompletní znění
Vrácení zboží
Vrátit zboží je možné do 30 dnů od převzetí zásilky. Zboží musí být nepoškozené a nesmí nést známky používání, včetně originálního, nezničeného obalu a veškerého příslušenství či dárků.
Podrobný postup vrácení zboží viz návod výše. Podmínky pro uznání vrácení jsou součástí našich obchodních podmínek.
Reklamace
Na většinu zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Reklamace řešíme zpravidla rychleji než je zákonných 30 dní.
Podrobný postup reklamace viz návod výše. Podmínky pro uznání reklamace jsou součástí našich obchodních podmínek.
Reklamační řád
1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
2. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
4. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
6. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
8. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Higarden s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
9. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
10. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu: Higarden s.r.o., Na Hůrce 1077/4a, 161 00 Praha 6.
Poškození zásilky při dopravě
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí nebo dorazí nekompletní. Pro vyřízení náhrady je nutné, abyste nás o poškození informovali do 24 hodin od převzetí na info@higarden.cz a přiložili fotografie. Problém vyřešíme s dopravcem a v oprávněném případě škodu nahradíme.